Quer aprender todos os segredos dos RC´s?? entre aqui!!

Use este fórum para mensagens que não tenham relação com R/C.

Moderadores: CrisRCM, Abib, gbatistela, gligoco, mach, pixelman

Jonnydb
Piloto Advanced
Piloto Advanced

Quer aprender todos os segredos dos RC´s?? entre aqui!!

Mensagem por Jonnydb »

Imagem

Hello my friend. My name Tommy Vu Tong. I am CEO of RC Professor University. We have many smart student and graduate who are now RC professional winning many championship all over the world.

Would you like to be the rich and famous RC professional? Would you like to be sponsored by big RC company? Would you like many women in bikini? All this dream can be yours for a very low cost.

I present to you here world exclusive, study at home program! Learn all the secret of the RC professional! Learn how to win IFMAR championship!

Only 5 easy payment of $79.99 can unlock all your dream!

Limited time ONLY so hurry now!

http://www.rcprofessor.com/index.htm
Gondo
Piloto Master
Piloto Master

Re: Quer aprender todos os segredos dos RC´s?? entre aqui!!

Mensagem por Gondo »

Hello, my name is Gondo and if you wanna be the master of the universe in the RC world, please send me a DOC in the amount of USD1 million and I will show you how to earn USD100 million just entering in the forum and fucking 100 dummies....
Jonnydb
Piloto Advanced
Piloto Advanced

Mensagem por Jonnydb »

Gondo escreveu:Hello, my name is Gondo and if you wanna be the master of the universe in the RC world, please send me a DOC in the amount of USD1 million and I will show you how to earn USD100 million just entering in the forum and fucking 100 dummies....

ta viajando?
Gondo
Piloto Master
Piloto Master

Mensagem por Gondo »

Eu que estou viajando? rsrsrsrsr

Ou vc pagou as USD400 para ser campeão mundial de modelismo e viajar o mundo para ser rodeado por mulheres de biquini...rsrssrs

Relaxa...rsrsrsrsrs
Jonnydb
Piloto Advanced
Piloto Advanced

Mensagem por Jonnydb »

Gondo escreveu:Eu que estou viajando? rsrsrsrsr

Ou vc pagou as USD400 para ser campeão mundial de modelismo e viajar o mundo para ser rodeado por mulheres de biquini...rsrssrs

Relaxa...rsrsrsrsrs

ta muito loco??? hahahah

eu achei em foruns de fora e postei aqui por isso que esta no OFF TOPICS
Gondo
Piloto Master
Piloto Master

Mensagem por Gondo »

Faça a faculdade de modelismo e ganhe uma meia Vivarina que nem a faca Ginsu consegue cortar..rsrsrssrsr

Valeu e abraços...
Jonnydb
Piloto Advanced
Piloto Advanced

Mensagem por Jonnydb »

poutz que comedia uahuahuah
Mako
Piloto Racer
Piloto Racer

Mensagem por Mako »

Hahahahaha...passa mal...este caboclo não é da propaganda da Sukita?
Abib
Site Admin
Site Admin

Mensagem por Abib »

Minha nossa.. Será que ele quis dizer o que realmente eu entendi o que ele quis dizer?? :)

PhotoShop 200 ( CRN: 92673 )
Once you have learned the successful skills of mass motor tuning and battery matching, it will be necessary to learn how to provide forged documentation to your clients for your entertainment purposes. This course will teach you how to scan passports into PhotoShop, change the picture ID, and alter any written information using the smudge tool and type over effects.
Passamal
Piloto Master
Piloto Master

Mensagem por Passamal »

abib escreveu:Minha nossa.. Será que ele quis dizer o que realmente eu entendi o que ele quis dizer?? :)

Once you have learned the successful skills of mass motor tuning and battery matching, it will be necessary to learn how to provide forged documentation to your clients for your entertainment purposes. This course will teach you how to scan passports into PhotoShop, change the picture ID, and alter any written information using the smudge tool and type over effects.

eNTAO OLHA UM testemunho do produto em questao ehauahauha

caraca esse site só pode ser de zuera... nao eh possivel isso ehuauha

Your PhotoShop class was the best help I ever received. Not only am I now able to amuse myself with multiple identities, but no one can find me now! I ran away from my spend-thrift wife, cut off the alimony payments to the kids, hehehe... even the utility services can't find me. RC Professor University helped me save thousands upon thousands of dollars. Thank you for improving my life and providing me with the economic freedom I have been searching for."

E acho q vou começar a revender xray heuhuaha

RC Retail Management 604 ( CRN: 57932 )
Learn the secrets of purchasing XRAY, Tamiya, and Hot Bodies kits for less than $1.00 each and reselling them for over $500! You will receive a confidential list of special manufacturers in China, Thailand, and India who will make almost anything you want, place a name brand logo on it, and allow you to resell it for huge profits
ImagemImagem
Pimpolho
Moderador
Moderador

Mensagem por Pimpolho »

Fantástico......Nunca vi nada igual !!!
É TÊNUE A DIFERENÇA ENTRE O HOBBY E A DOENÇA MENTAL !
Edsel
Piloto Advanced
Piloto Advanced

Mensagem por Edsel »

KKKKKK esse fumou lã de vidro, não é possível...
ASIA
Piloto Advanced
Piloto Advanced

Mensagem por ASIA »

sera q alguem pode traduzir isso hauhauahuahauahuahauhauah............quero rir tb
GALERA ESTOU VENDENDO MINHA MESA DE SETUP ...

http://www.rcmasters.com.br//viewtopic.php?t=19692
Passamal
Piloto Master
Piloto Master

Mensagem por Passamal »

abib escreveu:Minha nossa.. Será que ele quis dizer o que realmente eu entendi o que ele quis dizer?? :)

Basicamente a tradução eh:

Uma vez que vc tenha aprendido as manhas de regular seu motor e baterias(creio que seja no caso de eletricos), sera necessario vc aprender como prover documentos falsos para seus clientespara seu entreterimento.Esse curso ira ensina-lo como escanear o passaport para o photoshop, trocar a fotos de identificação e alterar qualquer informação escrita utilizando (smudge??) ferramentas e sobreposição de caracteres.

aí postei

Your PhotoShop class was the best help I ever received. Not only am I now able to amuse myself with multiple identities, but no one can find me now! I ran away from my spend-thrift wife, cut off the alimony payments to the kids, hehehe... even the utility services can't find me. RC Professor University helped me save thousands upon thousands of dollars. Thank you for improving my life and providing me with the economic freedom I have been searching for."

traduzindo:

O seu curso de photoshop foi a melhor ajuda que eu ja recebi.Eu sou capaz de me divertir com MULTIPLAS identidades, e ninguem pode me achar agora! Eu fugi da minha esposa que gasta demais, cortei a grana da pensao das crianças, hehehe... Ate mesmo os serviços de utilidade publica nao conseguem me achar. RC professor university me ajudou a economizar milhares e milhares de dolares. Muito obrigado por melhorar a minha vida e prover uma liberdade economica que eu tanto queria.

aí depois...

RC Retail Management 604 ( CRN: 57932 )
Learn the secrets of purchasing XRAY, Tamiya, and Hot Bodies kits for less than $1.00 each and reselling them for over $500! You will receive a confidential list of special manufacturers in China, Thailand, and India who will make almost anything you want, place a name brand logo on it, and allow you to resell it for huge profits

Aprenda os segredos de comprar kits da XRAY, tamiya e hot bodies por menos de $1,00 e revender eles por mais de $500! Voce ira receber uma lista confidencial de fabricantes da china, tailandia e india que irao fazer quase qualquer coisa que vc queira, coloque uma marca nele e revende com lucros gigantes.]

basicamente ate agora eh isso ehuauha
ImagemImagem
alexandreminetto
Piloto Advanced
Piloto Advanced

Mensagem por alexandreminetto »

asopkasopkasopskaopskaopaskop

Esse é doido doido doido...

Acho que ele anda bebendo metanol

aopkasopksasa
Ordem DeMolay! Ontem, hoje, sempre!
Responder

Voltar para “Off Topic (Outros assuntos)”